Výměna, vrácení zboží

Výměna / vrácení zboží

Našim hlavním cílem je Vaše spokojenost se zbožím, které jste si prostřednictvím našeho e-shopu zakoupili.

Nabízíme vám možnost vrácení nebo výměny zboží a to ve 14 denní lhůtě po doručení balíčku a to i bez uvedení důvodu.

Vrácení zboží

Jak postupovat: 

1. Doporučujeme popsat důvod vrácení zboží a o co žádáte (výměna / vrácení peněz).
2. Doporučujeme zboží vrátit v originálním obalu, aby nedošlo k jeho poškození.
3. Zboží na vrácení zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy a poškození originálního obalu
4. Zboží na vrácení s popisem a kopii faktury nám zašlete na adresu:

·         Hellrider.cz, Rudolf Procházka, Okrajová 4760, Chomutov 43001

5. V případě splnění podmínek v bodu 1 až 4 vyplatí (vrátí) dodavatel kupujícímu částku (prodejní cenu zboží), kterou objednatel za zboží zaplatil.

6. Poštovné a balné od Kupujícího k Prodávajícímu jde k tíži kupujícího. K tíži kupujícího jdou také náklady za bezhotovostní převod částky na bankovní účet kupujícího nebo náklady za poukázání částky na adresu kupujícího

 

Výměna zboží

 

1. Popište, za jaké zboží chcete provést výměnu.
2. Doporučujeme zboží vrátit v originálním obalu, aby nedošlo k jeho poškození.
3. Zboží na vrácení zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy a poškození originálního obalu
4. Zboží na vrácení s popisem a kopii faktury nám zašlete na adresu:

·         Hellrider.cz, Rudolf Procházka, Okrajová 4760, Chomutov 43001

5. V případě splnění bodu 1 až 4 bude výměna zboží provedena během několika pracovních dnů poté, co balík s vráceným zbožím dorazí.
6. Poštovné a balné od Kupujícího k Prodávajícímu jde k tíži kupujícího. K tíži kupujícího jdou také náklady za bezhotovostní převod částky na bankovní účet kupujícího nebo náklady za poukázání částky na adresu kupujícího

Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.

Hellrider.cz © 2017